Enpä mä vieläkään oo tän kirjottamisen kanssa oikein edistynyt. Pitäisi vaan jaksaa päivitellä, huomaisi itsekin jälkeenpäin niitä muutoksia elämässä. Hah, joo. Aikaisemman ruikutukseni jälkeen, vähän iloisimpiin uutisiin. Toivon mukaan, mulla on kohta ikioma koti! Jahuu, en jaksa odottaa! :D Ja todennäköisesti koko kesäksi tulossa ulkomaanmatka, pääsee tämäkin tyttö vähän kansainvälistymään. :)

Ja nyt kun on alkanut taas saada vähän elämästä otetta, olen päättänyt alkaa tiputtelemaan tätä ylimääräistä lyllyä, mikä tuossa kelluu. Nojoo, painoindeksi 24,2, normaalin puolella mennään, mutta mä löysin unelmieni bikinit! Ja haluan myös näyttää hyvältä ne päällä, sitten kesällä. :) Elikkäs tavotteena olisi tiputtaa tästä 70kg:stä johonkin 60kg kieppeille. Välitavoitteena aluksi nyt se 65, saapahan sitäkin iloita. :P Nojoo, jos joku tännepäin vahingossa vilkaisee niin voi toki pieniä vinkkejä antaa, hih. :)

Mulla ei nyt ole oikeen mitään muuta sanottavaa, kuin että elämä hymyilee, ja mä tunnen itseni pitkästä aikaa o n n e l l i s e k s i ! :) vaikka suurin osa asioista tiettävästi meneekin päin vittua, ei se haittaa, hih! Liekö jotain pientä ihastustakin ilmassa *pyörittelee silmiään* ;)